Jo, många tycker det (även jag), men just ts här tyckte jag var ute efter en enkel lösning på ett problem. Om en flaka är ett altetnativ så känns en 50pappsmaskin rätt långt ifrån....Och vad hade grannarna sagt om en skruttflaka då?
En Tomos med flaket bak kanske är något? back har den med och är billig.
Jag tror att inte bara att jag lyfter mer på ögonbrynet när en fin crescent-flaka drar förbi än en plastig fyrhjuling..Sen är ju charmen från en fin flaka nåt speciellt.Jag åkte runt på en flaka förra året.Gick inte 20 minuter mellan att nån körde upp brevid och frågade om jag ville sälja den!
Då kan man ju köpa en vit frigolithjälm o skriva idiot på också...
Jag sätter 1000spänn på att jag och min 200cc neddrevade (max30km/h) skitbajskines för 3.000 hade klarat det jobbet galant.
nån som sätter emot??
Jo, men mitt problem var att han nämnde 10-15' och nu är det massa banksnack. Hej Grekland.
Ja jag håller med, men får ingen fin flaka för 10-15 papp...Vill du vara ensam om det eller vad är problemet?
Ts skrev själv dessa frågor frågan är om d blir en ny på avbetalning eller en beggad cash va kan man räkna med för ungefärlig ränta om man lånar direkt av banken?Därav tog det väl den vändningen.