Den du tittar på är körd väldigt hårt, men det är o andra sidan det de är gjorda för! mycket quad för pengarna skulle jag vilja säga (öhlins, hydraulkopling etc) visst, inte lika bra i chassie/motor som en ltr eller yfz men fortfarande bra med klös i.
Jag har ägt både raptorer med och utan turbo, ltz 400 lt250, och nu kör jag en LTR trimmad med "big3" Rappare och roligare maskin har iaf inte jag kört, så jag kan lungt rekommendera en LTR. Jag kan det mesta om maskinen då jag har läst på x antal timmar på forum i USA där de är grymt vanliga. Den modell man ska passa sig för är 2008an då suzuki byggde om växellådan, tyvärr till det sämre och det är mer vanligt än ovanligt att 3ans växel skär sönder helt. 06 + 07 är mycket säkrare val. Eller om man vill slå på stort så köper man 2010 och framåt - då är växellådan fixad + bättre chassie, starkare motor, alu-bakram, bättre dämpare och massa mer uppdateringar. Fråga mig gärna om du har några frågor angående LTR´en.
Det var grymt bra att veta, tänkte åka o prova en 08:a men har slängt ut en vibb på en 07a istället nu stort tack, känner mig mer och mer sugen på en ltr, har inte hört mkt skit om dom.