En R6:a då?
Tycker mest man hör strul med turbomaskiner.Var nöjd.
En Raptor är och kommer alltid att vara en offroadmaskin.Oavsett effekt och/eller övriga mod.Den är dessutom enstånka.När jag stod i samma val bytte jag maskin.Turbo var sedan länge testat och för grusvägsåka är det finfint, likaså övrig offroad... men som sagt, fortfarande enstånka.På landsväg behövs effekt och stabilitet och då skiter det sig för en Raptor, sådan är iaf min åsikt.
En Raptor är och kommer alltid att vara en offroadmaskin.När jag stod i samma val bytte jag maskin.Turbo var sedan länge testat och för grusvägsåka är det finfint, likaså övrig offroad... men som sagt, fortfarande enstånka.På landsväg behövs effekt och stabilitet och då skiter det sig för en Raptor, sådan är iaf min åsikt.
Håller med Hydro till viss del. (kors i taket typ)
Mer effekt i motorn kommer bara ge strul och meck.Ligger ju några E-atv på blocket. Köp en sån, byt motor. Åk fort!
....och körkortet går att få ut menar du... men inte ett drev??
ingen aning... Antar jag kan hämta körkortet med någon som går i god för mig, eller om jag måste till polisen. Annars är det ju moment 22
Körkortet kommer till postcentralen, du behöver nog en med dig som identifiera sig.Eller så är du ökänd som en annan och slipper sådant trams.