Har du mailat och frågat vad du ska ha för borrhål till m6-nitar?
Nu jag börjat en hel del på ritningen.tanken ää att alla m6bultar ska ej fästas med vanlig mutter utan hade tänkt o sätta dit med blindnitmutter....Typ sådana.http://www.biltema.se/sv/Verktyg/Handverktyg/Haftpistol-och-Nitverktyg/Mutternitsats-12953/har mailat några o frågat om vad det ska va för borrhål
Allt med gängor heter skruv.Jag kan gå ut och mäta en M6nitmutter, men den är TengTools så det kanske inte är samma dim.
Nitmuttrar är ett av de sämsta skiten som finns.
9mm var dom jag hade
Tack, då slapp jag
JajaDu kunde inte mäta på dom tex?Nitmuttrar är ett av de sämsta skiten som finns.
har inte köpt några än. Dfr jag maila. 0.7mm för m5 o 0m9 för m6 var det.en annan sak. Kommer det vrida sig sne tror ni om man gör själva mittenplåten framför kylarn öppen med en ram på ca 4-5 cm? Eller måste man skära ut små bitar typ ett mönster?
0.7mm för m5 o 0m9 för m6 var det.en annan sak. Kommer det vrida sig sne tror ni om man gör själva mittenplåten framför kylarn öppen med en ram på ca 4-5 cm? Eller måste man skära ut små bitar typ ett mönster?
cm menar du va?Det krävs lite skydd på kylaren så inte grenar mm. går rakt igenom!Kika på Svetsmuttrar ist. för nit.(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)