Har pratat med Patrik på Autotech om en effektmätningsdag.Vet att flera här inne är intresserade på vad de har i sina maskiner.Jag ska ju in och mappa Raptorn när mitt paket från staterna kommer in.Priser för detta är:Mappning 500:-/ timmeEffektmätning 300:-Vi kan ta en heldag och mäta effekt, sen ta en tur i Trollhättan och käka något gott på kvällen.Kanske en grillkväll igen ute på landet.Det gick ju bra förra gången Är man intresserad är det bara att skriva och nämna datum som skulle passa.Så får vi kolla med Patrik när de kan osv.Billigare än så här lär ni väl inte komma undan
Hej! Ska du göra en helt ny mapp från grunden eller har du en mapp som det bara ska göras finlir med till dina nya saker?Jag frågade Autotech om dom kunde göra en custom mapp till min 700 med turbo men det skulle ta för lång tid så det tog dom inte åt sig... Hade varit bra om dom hade kunnat gjort detta då andra ställen med dynobänk ligger en bra ifrån mig..
Mitt "paket" är redan mappat så de ska finjustera lite bara.Har du en mapp som "funkar" lär de ju kunna justera den med.Konstigt svar du fått, jag menar betalar du timpeng så mappar de?Rekommenderar att du mailar Patrik på info@atechmotor.com och frågar igen Det har säkert bara blivit missförstånd
Dom får väl hålla extra öppet för oss som vill finjustera mapparna om de skulle behövas? Effektmätningen kommer ju i andra hand iallafall för mig
Hur går det, hört nåt än?