Min egna och högst personliga åsikt är att personer som nyss blivit tonåringar inge bör lämna köptips.De har inte köpt egna maskiner, de har inte tjänat egna pengar och de har därför inte samma referenser som vuxna har.Gäller det sen vägreggade maskiner och man saknar körkort, ja då liksom snubblar ju hela idén på sig själv.Jag kan inte bestämma vem som får skriva eller vad, men eftersom det inte står i din avatar eller signatur att du är femton (eller vad det nu är) så vill man gärna hjälpa dem som läser här med just den infon.För tro mig, en tonåring har inte samma referenser som en vuxen.Och det är mer eller mindre alltid just vuxna som frågar efter köpråd... och då vill de säkerligen få råd av andra vuxna.Men lägg till i din signatur hur gammal du är, så vet ju alla. Sen vad det spelar för roll hur maskinen uppför sig om man hänger sig på ett hörn förstår jag dock inte riktigt, men visst... nu vet vi.
Barn (under 15) är aldrig objektiva. Det är alltid familjens maskin som är det bästa. Det suger!