Min 12a 800 har då ingen fördröjning som är märkbar. Har du kört en sportsman?Skiljer det 1/5 varv (20%) mellan bak och fram så är den 100 procent diffad. Du slipper fippla med spärrar och grejs. Väldigt lättkört och enkelt! Nackdelen är väl att awd krånglar en del... amerikansk kvalitet:)KINGQUAD verkar kung. Grizzly är ju "beprövade" men rätt dyra.Ingen atv är skottsäker för övrigt:)det märks inte någon fördröjning som du tror:)
Grizzly är väl billigare än KQ? Ska man inte ha en SE ligger de väl på typ 95k ?
Jag håller på att trimma min Grizzly. Polaren har en Renegade, så kan visa skillnaden Vet inte exakt hur mycket PC5 + autotune och dual barkers ska ge. Men lär ju få lite fart på bettan iaf
De ja inte gillar med Polaris är att de inte kan väljas difflock utan man måste vänta till bakhjulen tappar fäste. Kan ha fel men de låter mer som Volvos AWD bilar. Hade de haft samma som KQ el Björnen hade de vart det självklara valet, kanske
kör själv grizzly 550 -11 och är helnöjd har kört 530 mil och ca 450 tim med min och bara bytt bromsklossar fram och båda inre drivknutarna bak vanligt fel på grizzlyn om man kör mycket väg. går ca 400 mil innan dom börjar knäppa. och jag kör både lek och arbete.