Citat från: "DanneÅ"Tackar för alla svar och tips.Ska ta och besöka gatquad för att kunna känna och klämma lite.Ingen som vet någon lämplig beg.hoj till salu??Verkar som mycket av det som finns på blocket är sålt. Hatar när man inte tar bort gamla annonser...Funderar på o sälja min 300:a, dock över nämnda budget... :?
Tackar för alla svar och tips.Ska ta och besöka gatquad för att kunna känna och klämma lite.Ingen som vet någon lämplig beg.hoj till salu??Verkar som mycket av det som finns på blocket är sålt. Hatar när man inte tar bort gamla annonser...
Jag är 194 cm & kör SMC CBW 250.Det enda som behövdes göras var hårdare dämpare bak samt styrhöjare.styrhöjaren finns på http://www.custom-racing.se/Vajrarna räcker pricis men man får släppa någon klamma till hastighetmätar vajern.
Går nog alltid att pressa ekonomin lite.Du kan väl skicka ett mejl och berätta lite om den, kanske någon bild och ca pris.
Då var det beställt. Det blev smc 300.Får den om ca 10 dagar om allt går bra.Fick med en kollega på köpet så det blev två stycken hojar beställda.Fråga: Hur stort munstycke kan man gå upp till? Kommer även ha ett effektsystem monterat. Ungefär vilken tophastighet kommer den att ha med orginal drev?
Jag har 155 munstycke nu 38-drev och landsvägsdäck bl.a Den gör 100km/h mätt med GPS, men klarar mer drevning så 105 bör den lätt göra med modifierat 36-drev.