Jag beställde Maxxis C-9273 via www.mcdackonline.comHoppas det blir bra... :?
Citat från: "Moco"Jag beställde Maxxis C-9273 via www.mcdackonline.comHoppas det blir bra... :?Vad kostade dom där och vad var frakten? Lyckades inte hitta dom på deras hemsida :?
Citat från: "sunfire"Citat från: "Moco"Jag beställde Maxxis C-9273 via www.mcdackonline.comHoppas det blir bra... :?Vad kostade dom där och vad var frakten? Lyckades inte hitta dom på deras hemsida :?Inte jag heller, riktigt kronglig sida :wink:
Angivet pris*: 1168,20 SEK!Enbart via oss endast 938,80 SEKDet är alltså 20 procent mindre!Leveranskostnaderna är inkluderade i priset.
Nu hittade jag!Priset på ett 255/60-10 från www.mcdackonline.com .CiteraAngivet pris*: 1168,20 SEK!Enbart via oss endast 938,80 SEKDet är alltså 20 procent mindre!Leveranskostnaderna är inkluderade i priset.Priset för två likadana däck från Löfflerquads i Tyskland är ca. 990:- + frakt (frakten för 4 st. däck var ca. 300:- om jag inte minns helt fel).Det är en rätt så stor skillnad det.
Mmm Däckonline är inte billiga på ATV-däck. Men på bildäck har dom riktigt bra priser!