Ska inte behöva prata med någon, internethandel
Håller med det ska räcka med att skicka ett mail så ska man få ett svar. Står det i deras lagerstatus att det finns hemma så ska man ha det inom en vecka tycker jag. Har samma problem med min trimbox jag beställde för några veckor sen har mailat två gånger och frågat om leveransbesked utan svar
Hinner inte, är upptagen med o sälja massa skit jag inte köpt än.Ja du vet hur det är....
Har man grejorna i lager så skall det väl inte ta längre tid än 2-5 dagar innan man har prylarna, givetvis beroende på vilken typ av frakt man valt.Men å andra sidan så har jag själv väntat på CF dekaler från ATV Sweden sedan i Januari
Dom är betalda och klara, skulle skickas i onsdags och det tar normalt 1 dag sen ska man ha grejorna.Dyker det inte upp några grejor denna vecka så ska jag har pengarna tillbaka så köper jag från något annat ställe.
Låter i mina öron som om de inte har prylarna hemma eller tillverkade. Kan inte vara så svårt att man meddelar det då man ser att nån beställt.Själv beställde jag ett RAM Mount fäste från www.monteraallt.nu klockan 14:30 idag, fick leveransbesked från posten att den skulle finnas för avhämtning hos det lokala ombudet imorrn. Så skall det funka.Men det är bra att veta andras erfarenheter av leverantörer på nätet, jag hade tänkt handla där men efter detta så avstår jag.