Jag tycker du ska stå på dig och jag ska hjälpa dig för detta drabbar även mig som säljer dessa i Sverige och jag har lagat motorer tidigare pga denna koppling som redan nämnts i denna tråd. Och det har kostat mig en hel del. Bevisbördan är given att man använder och ingen vill riskera att ge bort delar mm gratis för att nån utnyttjar läget. Det måste finnas nån kontroll och min kontroll är att om den rasar så måste jag ta isär den och se på grejerna. Svårt att Veta vad som gjort vad annars. Kan ju lika gärna rasa av att dem som byggt motorn gjort fel, då får ju DOM stå för det. Kopplingen är suverän i sig, jag har sagt till om fjädrarna som verkar vara för hårda så dom går av. Detta är bra Markus då kanske Taiwan inser att det slår hårt på ryktet och jag tycker redan det är ganska tilltygat. Nu är det säljastopp på pulley i Sverige och det är jag som stoppar. Ni som redan köpt behöver inte oroa er. Tänk på att om nån vill avbeställa så gör DET I TID!Jag vill helst inte ha lager på massa avbeställningar i sista minuten
Ska vi som redan köpt bara gasa till det rasar?eller är de som redan sålts bättre fjädrar?
Väldigt OT nu men Benny hur går det med mina bakljus som jag mailat ett antal gånger om?
nu hamnade man ju i ett dilemma ,ska man riva skiten och sätta i original kopplingen igen vet inte om man vågar chansa och köra med dr pulley kopplingen längre och det är nog svårt att sälja en begagnad inte roligt med motorhaveri och som jag fattar det får man i bästa fall en ny dr pulley koppling och stå för resten av reparationerna själv.Det blir stora pengar för en som inte skruvar så mycket själv Hur ska man göra och vad kostar en helrenovering ?