En 11:1 kolv istället så du kan köra på 95 oktan?
En jävla massa pengar är det iallafall.
CP 11.5:1 piston for stock bore Raptor 700's. These pistons are pump gas safe! Menar du att den inte går att köra på 95?Om man tänker på vad Raptorn kostar så blir det inte så mycket i det hela
Oktanmärkning i Usa och Europa är totalt olika saker.Cp 11.5:1 får du köra på 98 11:1 går på 95
jag hade valt Msd blaster istället för pc5 ,monster duals
Då jag inte använt dessa prylar tidigare skulle jag vilja vetaKan du ge någon anledning till att du väljer MSD istället?Kan du ge någon anledning till att du väljer monster duals istället?
Visst är motorn viktig, men skall man lägga ut massa pengar på sin maskin så betänk att man kan få mer per krona om man även kikar på annat än motorrelaterat.För varje häst blir ofta rätt dyr.(alltså efter från Big3)Jag tänker främst på a-armar.Det finns väl både de som breddar och förlänger maskinen, dessutom med möjligheter att justera hjulvinklar...?Breddade a-armar är SÅ mycket bättre än framspacers.
Min prio hade varit:Hjulinställningar (de är från helvetet från fabrik)StyrdämpareStäll in dämparna hos ett proffs.Dämparna är inställda på 65-70 kg förare.