Min 300 (4x4) visar 75km/h vid 71 enligt GPS. Bättre än så tycke jag inte man ska vänta sig. Hur mycket fel visar din?Hoppas du får mycket kul/nytta av din Linhai!// Haschi
Citat från: "Haschi"Min 300 (4x4) visar 75km/h vid 71 enligt GPS. Bättre än så tycke jag inte man ska vänta sig. Hur mycket fel visar din?Hoppas du får mycket kul/nytta av din Linhai!// HaschiHej,Min visar ca 70+ vid 60 med bil, så en 11-12 km/h om man går på bilens mätare. Svårt att säga om bilen visar rätt, men hyggligt rätt i alla fall.Har inte provat toppfarten ännu, tänkte att jag skulle vara lite snäll första dagarna.Ja, nog tror jag att det blir både kul o nytta med den. Ska bli kul o se hur den klarar sig i vinterväglag när det är dags.Kanel
Hur pass bra visar din mätare då? Min Mondeo visar mer fel än Linhaien, tycker inte att det är något att bråka om.
Citat från: "kanel"Om de visar såpass mycket fel så måste ju även trippmätaren visa fel...dvs mätaren måste väl visa att era maskiner har gått mycket längre än de själva verket har gjort?Nå er det en som begynner å tenke riktig :idea: Normal feil visning på bil er ca 7-8Km/tRH
Om de visar såpass mycket fel så måste ju även trippmätaren visa fel...dvs mätaren måste väl visa att era maskiner har gått mycket längre än de själva verket har gjort?