Passagerare: JA 1 stBensin: vanlig fyrtaktsHjälm: Det är en MC så svar JASkinställ: Inget måste men det är vettigt att ha någotHur mycket den drar: Det undrar jag oxå.Har fått tips om en ny maxutrustad för 44900:- lutar åt att det blir en sådan snart.
Citat från: "Jonas Bergh"Passagerare: JA 1 stBensin: vanlig fyrtaktsHjälm: Det är en MC så svar JASkinställ: Inget måste men det är vettigt att ha någotHur mycket den drar: Det undrar jag oxå.Har fått tips om en ny maxutrustad för 44900:- lutar åt att det blir en sådan snart.Den tar allt mellan 0,5L/milen och 1L/milen, beror på hur man köra.Tänk på att tanken är jätte liten, kanske 5-7 liter.
så det funkar lika som en bil alltså ingen tillsatsolja i bensinen bara motor olja och ren bensin om jag har förstått det här rätt
du som skrev att en 4 taktare inte har olja i en tank är fel det har dom ju .Men det är ju en separat tank inte bensin tanken å de där du sa om att en fyrtaktare har olja i motorn(naturligtvis!) ....men har inte en 2taktare det också? .alla nya 2 och 4 taktare (även dom flästa gamla också) har en separat tank för ojla. Smc har separat tank för olja vilket är mycket bra.