Sitter och kollar lite hemsidor letar efter något shyst system till quaden!Pris skilnaden påHMFochFatboyva 5tusen, ska man sikta på de billiga systemet, båda behövde modifiera om kylarfläkten(flyta den lite till vänster)och satsa på de 5 tusen som blev över till att köpa annat, luftfilter,bestykning sänksats, spacers osv osv?
Citat från: "Riffen"Sitter och kollar lite hemsidor letar efter något shyst system till quaden!Pris skilnaden påHMFochFatboyva 5tusen, ska man sikta på de billiga systemet, båda behövde modifiera om kylarfläkten(flyta den lite till vänster)och satsa på de 5 tusen som blev över till att köpa annat, luftfilter,bestykning sänksats, spacers osv osv?Som sagt kvalitet kostar.
Vad sägs som Devil ? Grymt ljud och bra effekt
Citat från: "Rille"Citat från: "Riffen"Sitter och kollar lite hemsidor letar efter något shyst system till quaden!Pris skilnaden påHMFochFatboyva 5tusen, ska man sikta på de billiga systemet, båda behövde modifiera om kylarfläkten(flyta den lite till vänster)och satsa på de 5 tusen som blev över till att köpa annat, luftfilter,bestykning sänksats, spacers osv osv?Som sagt kvalitet kostar. Jo verkligen, håller på en del med bilen jag har också, och jävlar va det kostar men, om vi säger så här, båda systemen ökar i effekt, krävs lite moddningar, och inget av dem BÖR rosta, sen om man vill ha 5hk till eller 8-9 e en smak sak
Citat från: "Riffen"Citat från: "Rille"Citat från: "Riffen"Sitter och kollar lite hemsidor letar efter något shyst system till quaden!Pris skilnaden påHMFochFatboyva 5tusen, ska man sikta på de billiga systemet, båda behövde modifiera om kylarfläkten(flyta den lite till vänster)och satsa på de 5 tusen som blev över till att köpa annat, luftfilter,bestykning sänksats, spacers osv osv?Som sagt kvalitet kostar. Jo verkligen, håller på en del med bilen jag har också, och jävlar va det kostar men, om vi säger så här, båda systemen ökar i effekt, krävs lite moddningar, och inget av dem BÖR rosta, sen om man vill ha 5hk till eller 8-9 e en smak sak Ja absolut.Jag har provat båda och det skiljer rätt mycket. Inte för att HMF är dåligt däremot prisvärt, men det är inte lika smidigt och renovera(packa om) samt materialet är outstanding på fatboyet.Vill man ha ett billigt så köper man HMF, vill man ha det bästa köper man Fatboy.
Citat från: "Rille"Citat från: "Riffen"Citat från: "Rille"Citat från: "Riffen"Sitter och kollar lite hemsidor letar efter något shyst system till quaden!Pris skilnaden påHMFochFatboyva 5tusen, ska man sikta på de billiga systemet, båda behövde modifiera om kylarfläkten(flyta den lite till vänster)och satsa på de 5 tusen som blev över till att köpa annat, luftfilter,bestykning sänksats, spacers osv osv?Som sagt kvalitet kostar. Jo verkligen, håller på en del med bilen jag har också, och jävlar va det kostar men, om vi säger så här, båda systemen ökar i effekt, krävs lite moddningar, och inget av dem BÖR rosta, sen om man vill ha 5hk till eller 8-9 e en smak sak Ja absolut.Jag har provat båda och det skiljer rätt mycket. Inte för att HMF är dåligt däremot prisvärt, men det är inte lika smidigt och renovera(packa om) samt materialet är outstanding på fatboyet.Vill man ha ett billigt så köper man HMF, vill man ha det bästa köper man Fatboy.absolut!Men så är det alltid (90% av fallen) ju mer man betalar ju bättre grejer får man!men det e alltså inget fel med HMF systemet?Och moddningarna man e tvungna att göra, är inge större grejer utan går rätt fort och smärtfritt vah?
Citat från: "Riffen"Citat från: "Rille"Citat från: "Riffen"Citat från: "Rille"Citat från: "Riffen"Sitter och kollar lite hemsidor letar efter något shyst system till quaden!Pris skilnaden påHMFochFatboyva 5tusen, ska man sikta på de billiga systemet, båda behövde modifiera om kylarfläkten(flyta den lite till vänster)och satsa på de 5 tusen som blev över till att köpa annat, luftfilter,bestykning sänksats, spacers osv osv?Som sagt kvalitet kostar. Jo verkligen, håller på en del med bilen jag har också, och jävlar va det kostar men, om vi säger så här, båda systemen ökar i effekt, krävs lite moddningar, och inget av dem BÖR rosta, sen om man vill ha 5hk till eller 8-9 e en smak sak Ja absolut.Jag har provat båda och det skiljer rätt mycket. Inte för att HMF är dåligt däremot prisvärt, men det är inte lika smidigt och renovera(packa om) samt materialet är outstanding på fatboyet.Vill man ha ett billigt så köper man HMF, vill man ha det bästa köper man Fatboy.absolut!Men så är det alltid (90% av fallen) ju mer man betalar ju bättre grejer får man!men det e alltså inget fel med HMF systemet?Och moddningarna man e tvungna att göra, är inge större grejer utan går rätt fort och smärtfritt vah?Det skall du igentligen inte fråga mig då vi är importör av fatboy4. Min hoj vet garanterat vad som krävs för modifiering av HMF systemet.Då vi inte monterat HMF, bara provkört hmf.