varför säger du inte till säljaren när han inte lyssnar?Och vinschar kostar, mina jag har fram å bak har ett listpris på över 5.000kr st. så där har säljaren inte fel. Inte för att det lär följa med den största warnen på en 500 dock... + vinschfesten för 1.000-1.500kr/stOch Polaris förvaringslådor är ju fantastiska! Klart man kan snickra ihop en trälåda för en billigare peng, men ändamålsenliga produkter är ju alltid trevligast och i detta fallet tar ingen extra plats så man kan lasta saker ovanpå om det skulle behövas. Lådan finns där hela tiden och stör inte styrljuset som följer med när man svänger
Jag är inte den som diskuterar, oftast när jag köper något så pluggar jag stenhårt på nätet, så att jag är påläst, samt vet vad jag vill ha. det gäller allt från bilar till vinkelslipar. Vi får se nästa vecka om han har plockat hem någon maskin, jag tänker inte ringa och tjata. Jag tyckte att jag gjorde klart för honom att: Jag ska köpa en hoj, MAX 50´ plus moms, märket spelar inte så stor roll, jag tar "första" bästa.
Nu har det svängt lite, nu vill jag ha era åsikter can am 400?
Läst Can am delen av forumet?