Kan ju tillägga att jag ska åka på elmia Wood som är världens största skogsmässa den 7 juni så där kan det ju finnas ev mässpriser med.
Bara försöka Va hård och försök få med tillbehör.Man brukar kunna läsa av hur sugna de är på sälja.Men pratade Länge med en polarishandlare jag har stort förtroende för och de säger att åt marknaden är förstörd av kinamaskiner så de har minimala marginaler.Troligen med undantag can-am hahaha
... då är du ju uppe i samma pengar som en 500.....
Hallå igen! Idag blev det ett besök på Lantmännen, säljaren var betydligt mer intresserad av att kränga 2012 års 500:or än en 400.... Jo den är ju bra men du får ju ingen vinch, bara den är ju värd femtusen, men jag vill inte ha ngn vinch........ Jo du kommer att behöva det sen. Sen var det det här med registrering, han hade en 500 som var traktorreggad och det var ju SÅ bra för mig....... En terrängreggad tappar så mycket i pris då dom är svårsålda begagnade. Reggningen har jag ingen koll på?Sedan så tog han fram "tillbehörskatalogen" och sa att jag fick 20% på alla tillbehör när jag köpte ny maskin: Jo vettu, hasplåtar måste du ju ha om du ska ut i skogen & packbox för motorsåg & då är du ju uppe i samma pengar som en 500.....