Får man även bli medlem om man inte har en cf Än men snart ska skaffa en så man kan ta del av lite info innan?
Om nån har missat det så har cf-åkare (och nån Goes) en samlingsplats på Facebook där vi utbyter idéer, problem, lösningar, tips osv...Medlemmar där har också vissa rabatter på delar hos en av Sveriges största CFåterförsäljare.Så sök upp oss på fejjan.CFMOTO Sweden
Ursäkta min fråga, inget illa ment. Vad är egentligen skillnaden mellan CF Moto-delen här i forumet och CFMOTO sweden på facebook?idéer, problem, lösningar, tips osv, Utbyter man ju redan här. Eller har FB något som inte finns eller går att ha här?
Personligen kommer jag INTE att lägga till mig på FB iden gruppen pga att man där har oftast reggat sig med sitt riktiga namnpå FB, o sen r det inte svårt o spåra upp var du bor o sno din hjuling.
ja den är bra och har saker som inte finns här. vfr finns typ ca sidor på facebook? vbi har ju inte ersat forat med fb.
Som svar på dunf fråga kopierar jag mitt svar från en annan tråd."Nä absolut inget fel på detta forum!Men nu är det ju så att många har ju facebook så då kan det ju vara kul att ha något annat att göra där en att titta på fasters gamla kattskrälle som genomgått ännu en höftledsoperation eller en av alla miljoner status uppdateringar i stil med tex "melomys med finaste" , fredagsmys med vackraste. "