Hehe... jag har haft min skyhawk sedan förrförra fredan och har kört 55 mil bytte olja efter 20 mil (såg senare att det skulle ha gjorts vid 10 mil) men en REJÄL service är det som står på nästa punkt innan mer körning! För det är inte nån KVALITETS maskin det vill jag lova (hastighets mätarn pajja efer 27 mil så det var bara att sätta dit en cykel dator istället! axeln som går från växellådan GICK AV!!! nästa grej var den undre kedje rullen som svetsen GICK AV!!! och så har det varit en massa små saker som också är irriterande! när man köper en grej för över 50000:- tycker man inte att det skall vara så mycket skit med den som det är!Så SE TILL ATT SERVA DEN NOGGRANT och kolla VERKLIGEN över skruvar och dylikt för dem har STOR tendens till att skaka loss!!
(hastighets mätarn pajja efer 27 mil så det var bara att sätta dit en cykel dator istället! axeln som går från växellådan GICK AV!!! nästa grej var den undre kedje rullen som svetsen GICK AV!!!
Vadå mycket skruvande , kör du 100 mil om dan eller.......Det finns ju en anledning med serviceintervallerna förstår du. Gå efter boken ska du se att din maskin håller läääääänge