High jet munstycket, rengör
Bränslefel. den dör när man gasar över halvgas . chokar man blir det ngt lite bättre men över 60 kommer man inte. fortsättning följer
41 timmar och 40 minuter kvar! Ska bli skoj!!!
nu inleds uppladdningen!, sista fasta måltiden intagen 12.11.Måltidsersättare i vätskeform till kvällsmat och frukost, sista 12 timmarna blir fasta
Du, vi ska bara åka lite fyrhjuling, inte gå på rektoskopi! Eller har jag missat ett event på resan?
Hej alla glada. idag fick jag samtal från Herrmans hojar i vara angående min maskin (som lämnades in för ca 6 veckor sen). som han sa så hadde dom jobbat väldigt mycket med min hoj. och det har resulterat i att min motor ÄR SKROT. ny motor 55000 på en maskin som i bästa fall är värd 35000. jävlar i helvete tänkte jag just då, min maskin blir aldrig åkbar igen. men då säger Herrman att generalagenten kan tänka sig att bekosta komplett motor om jag betalar demontering av den gamla och montering av den nya. för ca 3-5000 hur ska man kunna välja? .[/t][/t][/t] [/td][/tr][/table]
Hej alla glada. idag fick jag samtal från Herrmans hojar i vara angående min maskin (som lämnades in för ca 6 veckor sen). som han sa så hadde dom jobbat väldigt mycket med min hoj. och det har resulterat i att min motor ÄR SKROT. ny motor 55000 på en maskin som i bästa fall är värd 35000. jävlar i helvete tänkte jag just då, min maskin blir aldrig åkbar igen. men då säger Herrman att generalagenten kan tänka sig att bekosta komplett motor om jag betalar demontering av den gamla och montering av den nya. för ca 3-5000 hur ska man kunna välja?