Britsmar -> grussprätt -> hellman -> ansikte. Är ju skyldig en o annan ett par nävar sand sen förra året!
Jag som missade i fjol.... vore underbart att se dig och alla andra
...Aja jag hoppar ju över fast föda 48 timmar innan som vanligt
Hell-man Men det ser ut som jag bajsat ner mig? Ser helt förvirrad ut?Hmm... Kanske stämde in på båda sakerna, man hade typ vätskebrist i de där stället :x
Ja det är nog bäst, så det inte blir som sist:
Helt apropå. Detta är INTE riktat till ngn. Om du vill vara ledig en dag, vet du då vad du begär?Året består av 365 dagar, men du jobbar inte varje dag.Under årets 52 veckor har du ledigt 2 dagar varje vecka.Då återstår 261 dagar.Du är ledig 16 timmar varje dag.Det blir sammanlagt 170 dagar. Det återstår nu 91 dagar som du kan arbeta.Varje dag tar du lunch 1 timma. Det blir sammanlagt 48 dagar.Nu återstår 43 dagar.Du är också ledig 6 röda per år. Det blir 37 dagar kvar.15 minuter kafferast varje dag ger totalt 11 dagar.Vi är nu nere i 26 arbetsdagar.Räkna bort 25 dagar semester.Det återstår EN dag och det förstår ju för HELVETE en idiot att det inte går att vara ledig då!Frågor
jag vill också åka med
jasp vet ej om hans maskin blir klar i tid för Hökensås blir den det så tar vi kärra en bit. När sammlas vi i Varnhems skola får avresa jag kör ej lika fort max 90 om jag kör med er från Varnhem