Självklart. Känns det som att det görs framsteg?
Så bra tråd det här, jag har letat med ljus å lykta efter en sandlåda att åka i och så finns den här, men den verkar vara full med massa barn.Själv använder jag min båt då jag åker i vatten, där behöver man inga snorklar inte
Tyvärr så är det ingen båt tråd.
Tycker ganska generellt folk överskattar andrahandsvärde på sina prylar, gäller inte bara motorfordon.Det mesta som läggs ut begagnat på blocket är övervärderat.
Eller så är det nypriset du inte har koll på En fullsmetad maskin med allt extra på inkl. bandsats hamnar över 250.000kr, vad tycker du värdetappet skall vara per år på ett sådant fordon? Själv tycker jag att värdet halveras skrämmande fort... Eller syftar du på de tidiga 90-talsmaskinerna som stagnerat i pris? Det är ju skönt att veta att man iaf. kan få ut 20.000kr i slutändan
Utrustning får man i regel inte tillbaks så mycket på För övrigt tycker jag dom nya står rätt still. Men det är ju i regel vad folk vill ha. Sen säljs dom billigare! Det är ju inte att värdet' halveras skrämmande' på tex en ny polaris 800. Dom kostar inte många tusenlappar under nypris när dom är rätt nya.Alla grizzlys ligger också rätt högt? Inte från 90talet dom heller! Ju mer man köper en maskin för desto mer tappar den i värde. Procentuellt sett är det nog ingen står skillnad på en dyr märkes eller en dyrare kines. Eller har jag fel?