Bara funderar på hur det kommer sig, att de som kör muddrace med sina hojar. Tror att när de ska sälja dom ska få så mkt betalt för dom?Skulle personligen aldrig köpa en som jag vet man kört i mudd med, om den tex hade snorklar och dylikt.De går ju tok slut när de körs i muddhålen samt att det kommer in skit i lager å dylikt som man inte får bort.De borde vara mkt billigare tycker jag, är som att köpa en tävlingskörd cross....Och kom inte å säga att de är så himla servade och genom gångna....
Detta måste vara ett av forumets mest korkade tråd. En som gör en tråd om maskiner han inte är intresserad av. Å sen argumenterar för att alla maskiner han inte är intresserad är sönderkörda å då ska alla som har sånna maskiner å vill sälja dom sänka priset till hälften av vad dom begär.Jag tror att trådskaparen lider av vanlig svensk avundsjukhet, å inte har råd att köpa det han igentligen vill ha.
Har även sett flertalet flakbilar med hög frigång och brandsläckare på flaket, vilka dårar som har tänkt stå i skogen och brinna!