Haha gillar livet det blivit i tråden av alla som har moddat sina maskiner, och nu försvarar dom som de bästa och säkraste som finns. För de har ju skaffat allt i förebyggande syfte.Vete fan vart ni bor nånstans men där jag bor så är det inte så lätt att bara råka köra ner i nån stor pöl och dränka min hjuling. Men åker jag och letar lite så hittar jag nog nått ställe att göra det i, men whats the point of doing that ?Men visst jag skulle kunna köpa en moddad maskin, men isåfall till halva priset precis som en tävlingskörd cross. För man kan lätt räkna med att få byta delar , och då har man räknat in det i priset. Men har man flyttat upp kulare, snorklar, mudddäck så säger ju det en hel del om vad den är omgjord för att köras nånstans. Har man bara satt på det för förebyggande syfte så undrar jag verkligen Samt man kan aldrig veta när man köper nått, men räcker ju att bara se moddningen så skulle jag backa eller få ner priset bra jäkla mkt....
Detta måste vara ett av forumets mest korkade tråd. En som gör en tråd om maskiner han inte är intresserad av. Å sen argumenterar för att alla maskiner han inte är intresserad är sönderkörda å då ska alla som har sånna maskiner å vill sälja dom sänka priset till hälften av vad dom begär.Jag tror att trådskaparen lider av vanlig svensk avundsjukhet, å inte har råd att köpa det han igentligen vill ha.
Varför tror ni luftintaget sitter så högt som möjligt under plasten från fabrik? Varför är kontaktstyckena täta?Varför är avluftningen till axlarna högt uppdragna?För att den skall fungera i alla lägen!Och NEJ, jag pratar inte om kinamaskiner öht. Ej heller 2wd quads Och det går att helt lagligt sätta sin maskin i dyn på valfri ATV-träff, så hetsa inte upp er över olagliga lerhål och ang. varför, så ser jag det iaf. som en utmaning och ett hinder som skall forseras. Skall jag bara åka från punkt A till punkt B så tar jag bilen, skönt säte samt klimatkontrollerad kupé Å köp för fan inte en USAimport, den kan ju ha varit på Mud creek förra veckan med de andra 15.000 atverna... Alla dessa är nog också dumma i huvudet, för kul hade det ju inte Hur gör ni när "ni" handlar bil, frågar ni om den rullat på grusväg eller enbart asfalt. Hur många ägare tillbaka i tiden ringer ni upp och dubbelkollar med?Eller får bilen bara ha rullat på saltfri snöväg som är frusen, för vatten var ju farligt Köper man beggat så får man gå på skicket. Svårare än så är det ju inte...