Hej hej! Ny på sidan men gammal på atv. Började -95 som 5åring på en Suzuki lt50 när sen blev ur växt så var det så passande att farfar hade en Polaris 6x6 2-takt som de va på den tiden så den fick han inte ha för sig själv, sen blev det Kawasaki cross 125cc som sen blev utbytt till en yamaha 426cc och en Ski-doo 800cc. Nu är alla sålda så köpte jag en fyrhjuling igen, en Can-am 500 dps med lite extra på. Självklart finns ju även Bossen kvar i garaget också. Sådär då har ni lite om mig, ska bli kul att följa alla intressanta trådar. Verkar va MYCKET aktivitet på detta fora.
Släng gärna upp en bild på Bossen
Hej och välkommen.Vi är ett gäng från Värmland som brukar träffas och åka lite, vi åker även på tävlingar och träffar runt om i landet. Kolla gärna in våran FB sida. https://www.facebook.com/AtvWermland och hemsida www.atvwermland.com
Hade tänkt i morgon om det blir tid över att rota fram den så då ska jag knäppa ett isf
Är det en 350 eller 400?
Om jag inte snurrar ihop det så är det en 350. När jag använde den mäst så va storleken ointressant och sen på den tiden som man började bry sig om sånt så har jag kört mest cross och skoter samt lånat svärfars fyrhjuling när den tarmen har dragit allt för mycket. Tror det är 2år sen någon överhuvudtaget körde den längre än in och ut ur garaget för att den står i vägen ibland. Men ska kolla upp det mä