Dubbla pipor eller orginal, de e frågan de.Är ju bara en tidsfråga innan länsman står o blänger påt.Tänkte ja skulle testa ett "quiet core" , dock inte helt såld på o köpa eftersom det enligt försäljaren ska sänka -3 dB. Vilket i mina ögon (läs öron) knappt e värt besväret eller det faktum att man ska byta ut 2 väldigt snygga slutstycken emothttp://www.ebay.com/itm/DMC-S-O-S-Quiet-Core-Universal-Afterburner-Force-4-/321068770932?pt=Motors_ATV_Parts_Accessories&hash=item4ac130a674&vxp=mtrNu kanske dom passar in bakom men igentligen kastar dom väl bara ljudet ner i backen? Nu har jag ju inte prylen i näven men den kanske förminskar ner hålet en smutta också.Sen får jag nog bita i det sura o investera i en pc5, skitnojjig över o köra magert med den gamla boxen som hängde med. Man ska ju skruva på skiten helt analogt, känns bara b ärligt talat. Finns det inga verktyg som man kan mäta avgasvärden med för en billig slant? Ja menar tomgången rusar lite ... Ibland. Och den känns orkeslös på sista gasen kanske 80-100%studera tändstiftet kan man ju göra i evigheter men i slutändan så går man ju bara på en halvhöftad "bedömning"?Näh det känns inte bra :/ får önska en pc5 av tomten.
Nja... Lite tunt på kontot. Så njae.. Lite overkill.