jag har inte haft något speciellt problem med min
Låter bra. Ska jag köra något virke så blir det med vagn
Som arbetshäst funkar den bra, som leksak för mig är den för slö.Det är därför man har två
Har ju en ltz nu som leksak. Men när farsan gick och köpte en suzuki kinquad så blev jag också sugen på en fyrhjulsdriven maskin. Så det blir mest körning i skogen, och kanske lite lek på vintern
28" däck tror jag blir lite för stort för den maskinen, helst om den är original i koppling och variator. Visst är det väl en del som haft problem att däcken tagit i på insidan av framskärmarna vid lyset? Behöver/vill du ha en vägreggad maskin? Om inte så ökar ju utbudet betydligt när det kommer till märkesmaskiner. Årsmodellen tycker jag inte du ska hänga upp dig så mycket på, det är ju inte direkt så att cf 500 är någon spjutspets i tekniska framsteg. Det är en billig kopia....Det många tröttnar på ang cf och goes är ju alla småfel och ojämn kvalitet (material och montering). Sen är ju inte prestandan på en 500 något upphetsande, men du har ju din ltz för lite bus så då klarar du dig nog skapligt. Men det är ju ändå kul med mer motor, tex lek i snö med stora däck kräver en hel del!
Beror ju vad man menar med lek. CF är en stor trött klump. Trimma dom är som trimma en volvo 740 (meningslöst)sladda på is o grus går ju såklart! LTZ är ju i en annan liga gällande bus/prestanda