Måste ju vara ett kanon pris grym och rå såg den ut att vara åxå, och det sitter troligen variator kit på den åxå med tanke på dom biffiga hjulen..
Ja den ser riktigt rå ut tkr jag :-) så direkt efter jobbet blir det o hoppa in i bilen o skynda iväg o kika :-Pmvh
Sådär, nu är jag hemkommen, det var en trevligt maksin, väldigt trevligt det lilla jag hade möjlighet att prova den så dom inte har jättestora möjligheter i Frövi för att provköra..Fick ner priset lite grann, men ska ringa imorgon och försöka få ner det ytterligare lite, alternativt försöka ragga till mig någon jacka eller liknande.Dom hade servat den igår, och han sa att den såg riktigt fräsch o fin, väldigt välskött ut av tidigare ägare som var från Jönköping.En sak jag tänkte på dock, då jag inte är jätteinsatt i ATV-världen, när jag skulle lägga i växel, fram eller back, så kändes det typ som när man försöker lägga i backen på en bil som rullar, som ett drev som snurrar liksom, han menade på att det är absolut ingen fara, det mer eller mindre skulle/kunde vara så.. men absolut ingen fara?Sen rök den lite, men det antar jag var för att maskinen stod utomhus och var kall när jag körde den, tkte det blev bättre efter någon minut när jag kört Annars, en superfin maskin, blir troligtvis affär imorgon!Mvh
Det med att den vill rulla iväg när du lägger i växel beror nog på lite hög tomgång finns en justerskruv på vänster sida en svart plast skalle (förgasar motor) och det att maskinen ryker är nog mest för att den stått ute och varit kall osv, men som sagt håll koll på oljan bara så ska du se att du blir supernöjd med maskinen