Fel! Scramblern har en annan kamaxel och en helt annan mjukvara. Det är detta som kallas insidernyheter! För övrigt är motorn idenstisk. Varför skulle man bygga en "värsting" som kan åkas ifrån av en skogsmaskin?
I testet stod även att den mycket väl kunde bli en Can-Am dödare, trots att Can-Amen hade över 80 HP och Scramblern 77.
Jag kan gärna hänvisa, men då får det bli per mail eller pm i så fall. är det så jäkla svårt? Hk uppgifter kan så klart ha med försäkringbolag etc att göra. Ta gärna kontakt så kan jag hänsvisa till min källa. Ljuger den källan så lär han ligga jäkligt dåligt till i så fall. Killen i fråga är inte tappad bakom någon vagn.
Såja, Såja, vi hänvisar bara till officiella siffror från tillverkaren.
Ja det är ju också väldigt märkligt, eftersom polarisen har då i så fall lägre hk antal, samt väger mer. De går liksom inte ihop!
Ja det påtalades i testet att den kunde bli en Can-Am dödare, TROTS, att den förutom lägre effekt vägde mer.
Så länge inte någon bevisar motsatsen så är det 90 pigga kusar i polaris 850 scrambler 2013....
Så länge inte Du bevisar motsatsen är det 77 pigga kusar i Polaris Scrambler 2013....
Ja då vill jag nog ifrågasätta dom som påtalade detta. Fysiken har en lag nämligen.