Och det där kändes verkligen nödvändigt att skriva?
Varför tror du att alla garvar då så fort en polis gör bort sig?
Det fattas väl en kromosom eller nåt. Det är inte så att du hyser ett sådant hat mot poliser för att dom råkat hindra dej från att begå något olagligt?Jag tyckte också att "Acab" när jag var i moppeåldern, sen växte jag upp och förstod bättre.Rötägg finns det i alla led och att klandra en hel yrkesgrupp för det är ju bara löjligt, det finns bra poliser också.Dom som väljer att bli poliser trots att dom bara får skit hela tiden ska fan ha en eloge.
Vill bara påpeka att jag tycker det är ingenting med den här händelsen som är nåt att skratta åt, hemskt att han dog! Diskussionen om hur bra jobb polisen gör håller jag tyvärr inte med om men eftersom ingen håller med så lägger jag ned den diskussionen för de har ändå inget med de här att göra
...Detta är ju absolut inte polisens fel men dom blev väl avstängda nu eller nått och blir ifråga satta. Dom gjorde sitt jobb, försöka få fast tjuvarna och nu är det polisen som är "bad guysen" detta är ju så fel som det kan bli.
Inte enligt Leif GW nu ikväll. De hade gillrat en dödsfälla med en öppen bro, allt efter ett bensinsnatteri för ett par hundralappar.