tack! du verkar ha stenkoll på hur det ska vara anersimyra! jo det är lite tråkigt att det ska ifrågasättas när jag ber om saker jag inte fått. säger jag att jag inte har fått det där jäkla fästet så här jag väl inte det helt enkelt.vad skulle jag ha för glädje av att bara "hitta på" en sån sak om dom nu tror att det är så!....
Vi har bytt ut winchen som ingår i vinterpaketet till en mycket kraftigare winch. Priset på paketet är fortfarande samma. Kunder som har problem med den gamla får den utbytt mot en bättre. Enda krav är att vi får in den gamla winchen. Vad gäller plogen som levererades sent beror detta på att grejerna blev restnoterade (slut) hos vår leverantör. Kunderna tjatar då på oss, vi tjatar på leverantören och leverantören tjatar på fabriken. Otroligt irriterande för alla parter speciellt när det är en plog som man helst vill ha på en gång.
Det är bra, men belastar ni kunden för frakt på restade varor som ingår i ett paketköp ?Mvh Anders.