Skulle jag varit dig så skulle jag satsat CE behörighet när du ändå har BC behörighet.
lastsäkring och klotsar vid alla 4 hjulen . Eller kör ni Dalsland style lasta på och tuta o kör
ja det kommer jhag göra så småningom! är bara riktigt trögt att behöva göra om teori och allt en gång till, sen vill jag köra upp med trailerdragare, kör inte lastbil i yrket, tog bara C-kort för att kunna köra en GMC pickup jag hade en gång, kommer köpa mig en dodge med totalvikt 3800 snart så den kommer också bli C-reggad, därför behöver jag CE för att ens få dra nånting med den.. men för privat bruk behöver man väl inte ta alla dom där kurserna som blivit obligatoriska för lastbilsförare numera? sorry för så mycket OT.. passade på medan de va på tapeten...
nej, snarare russian redneck style! tutta inte å kör som fan, mindre risk att snuten upptäcker en, hehe... de där ekipaget vägde 4600, hahaha det hade vart nåt för snutfan å runka åt.. körde i 100km/h för att slippa få nån som kommer ikapp.. gick aldelles utmärkt, å kärran var obromsad mohahaha
nej, tutta inte å kör som fan, mindre risk att snuten upptäcker en, hehe... de där ekipaget vägde 4600, hahaha det hade vart nåt för snutfan å runka åt.. körde i 100km/h för att slippa få nån som kommer ikapp.. gick aldelles utmärkt, å kärran var obromsad mohahaha
Bara tuta och kör..
Jo men du får fortfarande inte dra mer än vad bilen är typad för.