Är inte biltemas bandage bara skit?Flera är väl missnöjda med den.Hade nog försökt hitta något riktigt bandage ist på nån bil trim sida
Jag har aldrig använt avgasbandage så jag vet inte, men självklart lär ju nått märkes bandage vara bättre än biltemas, sån är ju regeln
avgasbandage? finns överallt, tom biltema har. så slipper du polera! Kommer du våga åka med maskinen sen?
Helt sinnessjukt snygg maskin! Fortsätt!
Håller med Hellman där, sinnessjuk maskin Vågar du ens köra den i vardagsrummet?
Hehehe vete fan kanske reppar den tillo med där , får ta o plasta in den hahaha nej då den ska få gå så mycket den tåll i vinter kommer komam upp med filmer o massa bilder i vinter stort tack till alla asså .riktigt kul o fortsätta med så bra kritik på min quad
Det där är biltemas ljuddämpare va? Den är väl gjord för fyrtaktare? För visst vill väl en tvåtakt ha lite mer motstånd dämparen? Fin maskin du får, riktigt roligt att det finns några som tar hand om dessa klenoder.
Jag hade nog inte vågat köra så mycket om man lagt ner sånt jobb Däremot en ny maskin är inga problem att repa