mera tillsalusaker
bra jobbat ! jag kör gul/svart på min det är en vass kombination
jo vart tvungen att lägga lite energi på sommarbilen..okok spännande ! jag har bytt till yamaha mönster, har 4 orig fälgar över dem kan du ju kränga sm däck på, ink bakhubbar (24spline) passar din, så då är det ju bara 1 mutter och sprint att lossa i bak, du kan få kompleta framhubbar med lager,skivor också med, 400 ?? tjollahejj
av monterade gamla broms skivan så hittade jag något väldigt kul att sving armen har spruckit i svetsen blää men bättre nu att hitta en när man kör o märker helt plötsligt att bak hjulen kör om en så nu letar jag 87 eller 90 ans sving om någon har till salu . . Här kommer bilder på ny lackerad ram och på nya broms skivan o den nya , har funderat o funderat på om man ska kör två cylindrit i stället för orginala en cylindriga motorn , för fick tag i en skuren yamaha raptor motor till bra pris , har beslut ångest
här komme bilder på den jävla sving armen som gott sönder söker någon som har en till salu, måste passa på fråga er lt åkare vet någon om 87 o 90 ans sving arm. Passar rakt på uttan o modda om fästen för bromsar o så vidare , tack i för hand för alla svar