Men tjenare Jo vars de er ju skit skoj o skämma i gång dom gamla hojarna med lite nya fina hästar så bort med dom gamla o tröta o i men nya friska hästar Jadå du ser rätt ,en ny bak broms skiva, jo kan titta upp det o åter komma för uppdatering på detta projekt har stannat för min dator har pajjat o e på lagning ,men så fort den kommer hem igen så kommer jag uppdatera tråden igen .Tyvärr sitsen är hål i så skal sy en ny o dra dit ,har två stycken framhjul o sälja utan fälg bara gummit .
japp änkligen så har datorn viljat fungerat o kommit hem från lagning så att man kan börja o uppdatera dena tråd =) Kan säga så att jag har kommit en bitt på väg nu ialf sen sist , Har tagit en sista prov tur med quaden så nu är den av tvättat o fin o har skruvat i sär den hellt o hållet för jag skall snart blästra den efter slipningen är klar utav delarna , Har kommit en bitt på väg har slipat halva ramen men ska fortsäta slippa efter jag har suttit klart här på tråden , hade jag tänkt.ensa tråkiga jag såg när jag skruvade sär quaden var att hittade lite plast som var spruken så det är väl bara köpa lite plasting pading o lagga eller om jag köper ett hellt nytt kåpset iinte bestämt mig enu ,här kommer ialf lite bilder som plåster på såren att ni fått väntat länge på att jag ska uppdatera har även lite saker jag skulle vilja bli av med o sälja eller byttes mott andra bra ha grejes men det kommer med upp här snart som på bild
bilder som inte ville funka o lägga upp sist när jag försökte så ger det en skans till att funka då
see hitt alla som söker delar till suzuki lt 250 r ,dom här grejerna är till salu eller byttes till exempel emot nyare års modelens sving,eller en trim krök eller ljuddämpare . är det någe ni undrar över pris o så är det bara skriva så svarar jag tittar dagligen på forumet.Glömde skriva det är bara däcken inte fälgarna om ingen har andra fälgar som vill byta med Här e bilderna