Jag har förstått frågeställningen, så det är lungt, men jag kan ändå inte hålla mig mer nu (förlåt på förhand):- Har du provkört raptor 700 någon gång? Då borde färgen vara av underordnad betydelse. Men visst, jag har mer förståelse för de som haft sin maskin ett tag och vill förnya den. Men inte att det är ett uttryckt krav?
Lite som när du köper en bil, det är inget man gör så ofta. Och då vill man helst allt ska va perfekt.
Raptorn är inte som en bil, utan som en flickvän...Även om inte utseendet är det man önskar så får man sig en jävla åktur
Perfekt och perfekt... Är det inte mer intressant vad som sitter på/följer med?
Jo klart, men utbudet på reggade maskiner är lite magert just nu..
Jag förstår dig. Inte direkt snyggaste färgkombon (om du frågar bland annat mig!) Visserligen gjorde den där viltbågen frampå inte det bättre Det är ju vinter i mellansverige än så håll ut. Tids nog!
Ja kanske ska avvakta lite.Någon som tänkt på det, hur brukar det se ut brukar det komma upp lite fler annonser när det går mot vår och sommar ?
Haha, ja vafan är ju omöjligt att hitta en reggad blå nyare än -08om ingen här kanske kan ändra sig och sälja
Britsmar har en Blå 12a