Återkommer med porrbilder på mig ikväll.
Hasplåten känns överseriös i sammanhanget. Svårt att få den riktiga underdogkänslan i bygget. Och när sen hasplåten var dedikerad externt tappar man ju förtroendet. Detta bygget är ju på väg att bli vilket dussinbygge som helst.
Fast hur kul är det att lägga ned 50h på något som man sedan smäller sönder på en sten? Tänk dig själv om jag skulle pissa på din högtalare?
men va f*n vad man ska missförstås då! Jag menar ju bara det att hasplåten är figurskuren och allt. Det ser ju så ordentligt ut. Det är ju som att jag skulle beställa ett vattenskuret högtalargaller, visst är det bra, men nåt gammalt skitnät hade ju gjort jobbet med.
Fast vi hade ju redan köpt 5mm alu.. inte visste vi att det var hårdare än diamant.. nu blev det snyggt och rent vilket resten av maskinen också verkar ha blivit.. vi tänkte att man kan plocka upp biatchez.. och hur snygga är brudarna som föredrar en 240 mot de som glider jaguar?
:Ungefär lika snygga som de som föredrar en kazuma mot en raptor...
Nu jämför vi en skabbigt utsågad hasplåt mot en som har perfekt passform.. men jag förstår hur du tänker, jag får dock plats med 3 flickor på min...