Ni slarvade med terminologin, grabbar! Jag fattade inte att mellansuperstarkanyadödsmotorochsuperalldelesförstoraförgasarslangen var under kontroll.
Det bjuds på klyftpotatis här.
? Nä, jag tar en forumpaus nu på.....2 timmar om det är ok?
Det bjuds på klyftpotatis här. Vad tror nu om att montera en såndär iphone 3gs och köra kartor, hastighetsmätare och eventuellt kamera från den? Med lite pill skulle vi kunna livestreama skogsturer. Givetvis mot att ni binder er till ett streamingabonnemang på två år.
Har provat en 3gs på styret.Såg inte ett skit.
Jag hade en garmin men den köpte fenris Men ett tips köp en nuvi 30,40,50 beroende på hur stor ni vill ha så kan jag guida er hur man får in friluftskartan
Avgasskissen är ju totalenkel. (undra hur jag kom in i fiset bara )Jag ser skissen som ett försök att förbättra pedagogiken i projektrapporteringen, inte helt utan förekommen anledning då vissa läsare haft uppenbara problem att kunna bidra med sin enorma kunskapsbank.Jag kör btw samsung note med kartor i på styret. Funkar ok.Flexslangen kommer bli kanon, men lite fränare hade det varit om ni skippade maxipowerdämparn och gjort en egen i ännu grövre flexslang.
... Ang bygga ljuddämpare i ännu större flexrör. Faith in humanity restored.