Hej Micko.En PSMoto 200cc Road-06 är det jag också har. Inte exakt den men i övrigt samma. Den rasar nog inte på en månad. Men den är ganska mjuk i stötdämparna fram. Som busmaskin räcker det nog. Men precis som jag blir man ju klart sugen på en bättre ATV med mer kvalite och kraft.Såg en liknande för 13-14 tusen. För det priset kan man ju nästan köra ett år tills den rasar och under tiden spara till något bättre.
Vid en snabb affär kan du köpa min Dinli DMX 450 för 50000! http://www.traderamotor.com/showObject.aspx__id~357169__hl~4-hjuling_dinli_dmx_450Jag köpte den för ca 80000! Det sitter gathjul på så det är inga problem med vibrationer! Jag har satt dit diodlampa till baklyset så det går ej sönder! Problemet med ventiler, lager mm. verkar bara vara på tidiga 06:or min är en 05:a köpt i Augusti som har gått ca 200 mil bara landsväg! Jag har gjort 3 servicar på verkstad! Du kan kolla på den på fourbyfour i Södertälje. Den står på säljuppdrag hoss dom!mvH/Henke
Oj vad svar man fått TACK Orkar inte citera alla men jag förstår att de inte går att jämföra med min hoj på 62hk och väger ca 110 torrvikt mot en kina atv. De skulle va kul å prova någon så man fick känna på äkta kina kvalite Sen lite skruvande verkar de ju va på alla kina maskiner efter vad man kunnat läsa. Men någon utav SMC modellerna är de en bättre första atv? De är ju lite dyrar men.
Det är ganska många som har kört asienmaskiner här, därav Stenes svar... Antingen tröttnar man och köper större eller så tycker man att det är tråkigt och slutar sin quadkarriaär efter första försöket.
Om du läser på dig angående smc här på forumet så tror jag att 250 är mer prisvärd. du han få en fin för runt 25. de med 300 klagar på toppfart m.m. 250 gör runt 100 det klarar inte 300 utan modifikationer.