fast det käns lite orättvist att en outlander max 1000 x-tp 2013bara kostar 15099usd i i usa å dollarn står i 6,43kr =97086kr å här hemma kostar en sån teräng reg 149900kr
Orättvist kan tyckas. Men man ska inte jämföra äpplen med annan frukt, de har INTE två års garanti där borta utan 6månader.Sen orkar jag inte gå in på vad skillnaden i skatt ger oss Svenskar "gratis" som sjukvård mm...
Passade på att byta för o fira ditt 1 års jubileum som medlem på forumet?
Out800, du har väl en kort?Och nu är det ju så att dom Korta är listad till just 142, (eller 141.900), dom Långa, dvs MAX är listad till 149.900 Men hur det än är så är prispåslaget enormt i Sverige, man borde inte få betala 50% extra här mot för på andra sidan pölen tycker jag...OT:Men Pelle, byt tillbaka bild, det räcker med att du bytt namn, blir så jä..a fel i huvudet när folk byter hela tiden
Jaaaa, ja missade att det var max vi pratade om, sorry Jaja jag tycker iallafall det är skönt att ha en ny, men dyrt blev det, men dyrt är nog mitt mellannamn kan man tro, hamnar väl i lyxfällan om jag inte skärper mig snart.
Atv som hobby är en väldigt "billig" hobby om man jämför med annat.
O ja, börja rid grabbar så kommer ni gladeligen handla nya hjulingar av dyraste sort oftare än ofta Bara stallplats kostar mer än avbetalningen på flera maskiner (tror jag, beror väl på längden) gör. Vad kostar sen inte än häst med största motorn? + den fan har ingen avstängningsnyckel iaf...kåpsläp 100.000kr. för inte fan får man lägga ner hästen och spänna fast på ett öppet släp + den skall klappas, matas och "torkas" varje jävla dag Sist kommer ju lukten, jag betalar mycket bara jag slippa den