Gps i mobilen funkar kalas, men jag har Android.Går det ens att kalibrera mätaren? Jag menar, om det gick så vore det ju konstigt att alla mätare visar så pass fel som dom gör?
Jag kan iaf det, har en vapor (?) mätare, håller in alla 3 knappar sen bläddrar till där diametern står, sen äre bara mäta o skriva in. Vet ju dock inte vilken mätare du har
Men jag har Android ?
Jaha, fast vapor är inte orginal väl? Det får man väl meka dit själv eller om man har vägreggat av tex Drezel? Efter som vapor är universal så säger det väl sej självt att man måste kunna ställa in däckstorlek efter det fordon man monterar på.Det sitter i alla fall inte vapor orginal på Goes 520 som tråden gällde
Ja? Iphone använder inte Android som OS?Och jag har aldrig hållt i en Iphone ens så det vore ju dumt om jag påstod att Gps i mobilen funkar kalas på just Iphone Edit: Med Gps menar jag "Valfri hastighetsmätar app", var kanske lite otydlig där.
AHH! Nu fattar jag Jonsson. Du svarade på ett inlägg lite längre upp än den frågan jag såg. Glöm allt jag skrivit.