Mycket tjafs om Dinli - och nästan varje gång är det folk "som har en kompis" som har mycket att berätta...Jag har haft en Dinli och kört s***n med den och det enda problem jag haft är att blinkers och lampor skakat sönder, vilket sker på nästan alla märken.Jag bytte allt mot diod varianter och sen inga problem.Har nu sålt Dinlin och beställt en Raptor 700 fast det var för jag ville ha mer effekt - rekommenderar absolut Dinli som en bra hoj till bra pris med rätt bra effekt också./ H
Citat från: "Hoogan"Mycket tjafs om Dinli - och nästan varje gång är det folk "som har en kompis" som har mycket att berätta...Jag har haft en Dinli och kört s***n med den och det enda problem jag haft är att blinkers och lampor skakat sönder, vilket sker på nästan alla märken.Jag bytte allt mot diod varianter och sen inga problem.Har nu sålt Dinlin och beställt en Raptor 700 fast det var för jag ville ha mer effekt - rekommenderar absolut Dinli som en bra hoj till bra pris med rätt bra effekt också./ HWord