Japp det är olagligt. Några enstaka har väl fått problem, oftast vet sheriffen inte riktigt vad det är som gäller själva eller kan bevisa något.Inför besiktning är det bara att strypa han på gashandtaget, sitter en skruv som man kan skruva in och så kan man inte gasa fullt
Det skiljer nog lite från maskin till maskin, kan inte vart det sitter på dinli. Verkar som du är ute efter Dinli, Smc eller Access men du har inte kollat på YamahaSuzukiHondaKawasakiCan Am
Okej jo fixa handtaget vet ja.. Och jävlas me snuten gjorde man mycket på moppetiden. Åkte crossmoppe med 90cc cyllar som va maxportat,trimmtändning med variabla kurvor, mikuni förgasare size black hole och effekt-pipor med varvregister upp mot 16tusen. Ja deva tider de..Men nog om de Strypningarna: är de dom vanliga i avgasröret o förknasarn eller är de cdi också? Dinli ja prata om nu
Jo jag har kikat på dom flesta kända märkena men de blir tyvärr för dyrt för min nuvarande budget då jag som ja inledde tråden med vill jag ha en ny utan andra ägare på.
Aha, missade att du ville ha en ny
De kan inte bevisa att den är avstrypt.Så du får en reg.bes som värst. Precis som att köra med trimmad bil.Dock om det sker en olycka och de gör en utredning där effekten kunde vara orsaken så kan det kanske sluta dyrt.Men inte hört av något sådant fall...Inte om någon som kör strypt heller.Vad ska man då med en 450 till?
Okej se där ja! Låter kanon om de är så fallet är!
Då åker du och hämtar en ny raptor 700 nu då?