Men vad ni tjafsar, alla vet ju att Kymco är bäst
Skulle va kul o få veta vad det var för modell du hade o vad det var för del du fick vänta på i 3 veckor????Måste ju berott på nåt fel i kommunikationen med din åf snarare än att delen inte fanns hemma,för jag kan cykla till ljungby o hämta en del snabbare än så.Can am har fått ordning på sitt krånglande servo med nya programvaran,så visst är det mindre krångel nu.Men senast i helgen pratade jag med en mek på en can am-butik.O han var kraftigt less på att ha en massa maskiner stående på lager i väntan på delar.O enligt honom är det snarare mer regel än undantag att det tar upp till 2 veckor att få hem delar då det gäller garantijobb då delarna skickas från finland.BTW ,,kul att du äntligen har fått en maskin du är nöjd med iaf. mvh//hades
Offtopic.. Hade en prostituerad i Thailand som hette Kymco..hon va inge vidare
Eee ja det är väl bara att läsa lite längre mer!Så vitt jag vet så strulade servon på de första som kom -10 och jag har en -11 och inga problem. Hur är det med hoppande drivaxlar på cf, de problemet har väl funnits sen -07 eller kanske tidigare och det är ju inte åtgärdat än!!!Så kom inte och snacka för fan. Stå parkerad? Du vet då inte mycket. Nöjd ja, slipper ju stå på verkstad och vänta på delar och det verkar som min nya maskin håller för att köra med i skogen. En goes ÄR en CF!!!! Samma skit bara annan logga!!!
Hades verkar vara ett praktexemplar varför jag inte gör service på verkstad....Can-am är inte bäst. Men komma och hylla CF500 är bäst i världen ju skrattretande.För vad är CF.... Jo kopior! X8 är kopia på CA....
CF är en kopia av vad? En fyrhjuling med fyra hjul? 800cc v-twin? I sådana fall har väl CA härmat AC, för AV har väl haft 1000cc ett tag?
CF 500 kopia av Grizzly 660 CF x8 Kopia av Rotax 800Att dra slutsatsen att CA kopierar AC bara för de har samma kubik är bara pinsam. Men förvisso ja, tror de har många likheter i övrigt. Alla märken härmar varandra, dock har jag jävligt svårt att tro Yamaha kollar på CF när de ska utveckla en ny motor...Gällande barnsjukdomar på CF500/x5. De har väl inte gjort en enda uppgradering sen 07 förutom plasten? (rätta mig om jag har fel)