LOL....nix.men förvisso kan man ju köpa två IFALL nåt skulle gå sönder.Men som cf-återförsäljare behöver man ju bara vänta ett dygn på delar ifrån ljungby.....inte 2 veckor från FINLAND som det tar för er stackare som åker can am.
Då måste du ju fått ett måndags ex. för bland mina umgänges kretsar så är det ingen som haft något större bekymmer med sin
Ja jag förstår inte diskussionen alls, CF är ju bäst utan protest. CAN-AMarna är ju bara här för dom drömmer om CF men är för stolta för att erkänna det.Så nu vann jag!
Haha det känns som en sån här diskussion kan pågå utan något som helst slut haha!! . Jag har inte ägt en C-A, har bara provkört. Men jag kan lova dig att jag har minst lika kul i skogen som de andra vännerna som pungade upp det dubbla för sina maskiner som redan har vart inne på verkstads besök 5ggr mer än min!
Pelle_Jkpg - Det kan tänkas iom att den är matt. Men är den lätt att göra rent då? Eller blir det bestående fläckar?
Jaja visst, jag har ju själv facit i handen.
Över 10 garanti ärenden på ett år säger väl en hel del och vänta i upp till 3v på reservdelar!Can Am 1 fel på ett halvår och inget allvarligt som gjorde att man inte kunde bruka maskinen, delen dagen efter.Can amen var dubbelt så dyr, dubbel så rolig? Nä 10ggr roligare! Sen behöver man inte vara orolig att få reparera maskinen efter varje tur i skogen!Stackare är ju ni som inte fått nöjet att prova en rolig maskin.