Ska investera i en Airhawk till nästa gång så blir jag inte så irriterad
Ja, köp två så tar jag en med. Sen kanske vi kan umgås utan att bråka.
Du har ju rätt stort huvud,ska se om de har någon som täcker hela
Har kollat lite efter att yttligare en person anmält sig intresserad.För att köra i Norge bör man ha med sig.Registreringspapper(den blå lappen)FörsäkringspapperBesikningspapperPassNu kommer någon säkert rätta mig här, och vissa har säkert klarat sig med ett konsum medlemskort osv.
Nu kommer någon säkert rätta mig här, och vissa har säkert klarat sig med ett konsum medlemskort osv.
Du ska däremot kunna uppvisa legitimation om du tillfrågas, där ska svenskt körkort räcka.
Har ni inte pulver nog i motorn för att den ska orka den extra vikten av ett pass kanske ni bör välja en annan tur. Ta med passet och lägg ner den diskussionen nu. Eller skit i passet. Det var ju baa en rekomendation från ts. Alla gör som de vill ändå. OBS! JAG KAN INTE ÅKA V29!
Och hör sen!Vecka 29 stannar världen upp för Hellman ska på annat.Måste notera det här någonstans så jag alltid kan ha det med mig ifall....Skämt åt sido.Norge är ett U-land, de handlingar man kan ha med sig som underlättar kommer jag rekommendera att ha med.Fordon som är godkända i EU och EES-Länder skall vara godkända i Norge med.Men jag tänker inte stå och dividera längs vägkanten med en norsk polis om vad jag åker på och hur den ska framföras.Det får mina papper förklara