Vad beställer man från Kina då, och via nån webshop eller via det dära Alibaba?Vill också beställa från Kina, men vet inte vad och varifrån
Jag handlar från både ebay och alibaba men jag måste säga att fan vet om inte alibaba är säkrare för där får säljaren pengarna först när du fått hem grejorna och godkänt att allt är bra. Men jag har aldrig haft några problem med någon av dom och jag har handlat en del på bägge ställena.
Va inget illa ment mot alibaba. Utan det är bara att Ebay är så stort och de har en kundtjänst som är riktigt på hugget bara för att hjälpa köparna. Genom paypal kan man kräva tillbaka betalning om produkten inte kommit eller var som utlovad
Uppar denna tråd fört att berömma de som håller priserna nere och snabbar på det hela.Detta är en beställning på 10st canbus LED-lampor till bilen, alltså "spollampor" fast LED. De skulle ha 9.90dollar (67kr) för 10st inkl frakt. Här i Sverige kostar de ca 95kr/st.. Helt sjukt alltså!Kanske nytt rekord också..?26 feb kl 18:13 Ingaröhallen, The item has been consigned to the recipient.26 feb kl 09:41 Ingaröhallen, The item has arrived at the recipient¿s delivery point.26 feb kl 07:36 Posten Gustavsberg, The item has been redirected to the recipient´s delivery point.25 feb kl 11:01 Stockholm utr,Sverige, The item has arrived from abroad to Posten´s international terminal for sorting.23 feb kl 15:35 Singapore, The item has been dispatched from the sorting terminal abroad for onward transport to Sweden.Beställdes och betalades 2013-02-19 14:08