jag åker renegade och mina växlar funkar faktis över förväntan, gammelhojen fick man slita å dra lite i men denna funkar klockrent. Jag gjorde det samma som du, testkörde bägge två men för mej vart det tvärt om, outlandern var inget för mej, stor för mjuk låg, känndes värkligen som en gubbhoj Så det vart en renegade
jo de e klart men jag vette fan asså jag e fortfarande kluven hur e det i skogen upp för hala berg ner i lerhåler . över timmer stockar jag kör ju 70% i skogen (leker) är så jävla rädd jag blir missnöjd å då istället köper en arbetsmaskin ska jag typ vet vad jag får ...och går de föresten att få den mjukare i dämpningen mer orginal grejjerna som sitter på ?sen kan ni skicka tips om hur man får fram pengar förutom att jobba /jobba över för de gör jag redan så mycket de går hahah !! it´s the devil in me how whant´s to ride
Grönis var snabbare än mig , men jag håller med om allt.Renegadens justermöjligheter i fjädringen är nästan oändliga.Det är inga problem att få den mjuk och fin i fjädringen om man prioriterar den typen av körning.På min har jag nöjt mig med att bara släppa spänningen på fjädrarna för att få den lite mjukare, men det går även att justera kompression- och returdämpningen.Nackdelen med att släppa på fjädrarna är att man tappar lite markfrigång, men ser man till att ha ett rejält bukskydd så gör det inte så mycket att det tar i lite oftare.