I veckan ska jag fara och prova en skyddsjacka, "fox titan", någon som har provat en sådan?1600kr skulle den gå på.
Jag har Fox titan när jag kör, tycker den funkar bra!Under overall är den lite för stor, då jag har XXL och är stor i mig själv.Fick mig en flygtur ut på en åker när jag körde atv, bara borsta av sig och åka vidare så skydden funkar mycket bra.Hade jag bara köpt en ryggplatta hade jag köpt en Halvarsson (Testvinnare)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
Den är CE märkt... Resten har jag inte koll på faktiskt
Det blev en fox titan! Den kändes skön och dessutom mindre ful Level 2 var det på den vilket ju e bra.Däremot känner jag direkt när man provat den inomhus att den verkar vara nog så varm om ryggen, men det får man väl ta.
Vart hittade du om Level 2?Står bara CE på min, kanske missat någon lapp?Gillar att man har över bröstet, gör mycket när det börjar bli kallt ute
Det finns en vit lapp vit halsen där det står ett stort "CE" och på samma lapp längre ned är det en bild på en mc och under bilden står det "EN1621-2" där den sista tvåan verkar vara klass 2-klassningen om man söker på tex google. Hittar du?