Ja men det betyder inte att den kommer stå i verksta hela tiden.Men jag påstår inte att cf är det bästa märket
För canam ägare så finns inget mer än canam
Eftersom du tydligen redan provkört, så kanske en av de viktigaste aspekterna redan finns... Vilken gillade du bäst???Jag har haft Can-Am i tre år och körde rätt mycket med den, inte en endaste grej krånglade.Jo, förlåt... när jag rullade så gick alltid backspeglarna sönder och en gång fick jag in ett bergblock i fälgen som krossade ventilen som gjorde att luften smet... åkte på Maxxis Bighorn, så om det var 0,2 kg eller 0,0 spelade mindre roll, så körningen fortsatte dagen ut.Så nä, ni 14-åringar som tror att man måste skruva bara för att man inte har garanti... det är fel.För varken ventilen eller backspeglarna skulle gått på nån garanti....och "problem" med något annat hade jag som sagt inte.Nu åker jag Yamaha, en begagnad maskin från -09... inte heller på den har något krånglat, inte ens något självförvållat!
Ålder och kunskap/omdöme hänger ihop.Det finns en anledning till att man under 15 inte är myndig i några aspekter alls.Vid 15 är man straffmyndig och vid 18 myndig även i övrigt.Är man 14 så har man därmed ingen möjlighet att ta körkort, ej heller har man jobbat ihop till maskinen och de två som i denna tråd lämnat mest köpråd är båda två just 14 år.Självklart är det trevligt med återväxt och intresserade ungdomar, men många som sedan läser råd och köpråd kanske missar den där detaljen som här nämns.